„Mężu, mężu nie bądź głupi, niech Ci żona zbiornik kupi”!

AGRO SHOW jest jedną z największych międzynarodowych wystaw rolniczych w Europie i najważniejszym wydarzeniem w branży techniki rolniczej. W dniach 19-21.09.2014 APR VALOR przeprowadziła udaną kampanię marketingową dla poznańskiej firmy Fortis Technology podczas AGRO SHOW, zorganizowanych na terenie lotniska w wielkopolskich Bednarach.

przygotowania do AGRO SHOW Fortis Bednary AGRO SHOW Agro show 3

Firma Fortis Technology to poznańska firma zajmująca się produkcją zbiorników z tworzyw sztucznych, służących do przechowywania płynów eksploatacyjnych – paliw – oleju – AdBlue. Gorzowska młodzież zaangażowana w kampanię promocyjną tej firmy i jej produktów, wykazała się dużą dawką pozytywnej energii, inicjatywą i pomysłowością. Tworząc proste, zabawne hasła w stylu „Mężu, mężu nie bądź głupi, niech Ci żona zbiornik FORTIS kupi” , skutecznie skupiała uwagę uczestników wystawy, zachęcając do odwiedzenia stoiska FORTIS.

Odzew na ogłoszenie pracy Agencji VALOR był duży, która jako wymagania wskazała mocny głos, optymizm, uczciwość, pracowitość, kreatywność, energię i radość życia, wiek 18-30 lat. W zamian Agencja VALOR oferowała transport na targi, wyżywienie, szkolenia i „kieszonkowe”, a dla najlepszych referencje i możliwość dalszej współpracy. Do zadań młodzieży w ramach kampanii należało promowanie firmy FORTIS poprzez roznoszenie jej gazetki w stroju gazeciarza z lat 60-ych, wymyślanie haseł reklamowych i wykrzykiwanie ich za pomocą megafonów oraz zapraszanie na stoisko firmy, którą jedną z atrakcji były występy na żywo tancerek.

Patryk EwaMichał

Młodzież biorąca udział w castingu została wyselekcjonowana, a następnie przeszkolona z technik komunikacji i wyposażona w „specjalistyczny ubiór i sprzęt” (torba, t-shirt, parasolka, megafon, ubrania w kratę, kaszkiety i inne akcesoria wg inwencji własnej).

W szkoleniach zorganizowanych przez VALOR w klimatycznej kawiarni ART CAFE wziął udział prezes firmy p. Wojciech Malinowski ze swoimi współpracownikami, którzy przybliżyli działalność i produkty FORTIS. Szkolenia przeprowadził dr Przemysław Pieczyński, który udzielił młodzieży szereg wskazówek z technik komunikacji, ale przede zintegrował grupę i  otworzył  na nowe wyzwanie, tak aby podczas AGRO SHOW wypadli jak najlepiej. I tak się stało.

Agencja VALOR przygotowuje już kolejne projekty na rok 2015; Międzynarodową Konferencję ROTOPOL, Targi Edukacyjne, Lubuski Festiwal Siatkówki, Międzynarodową Konferencję „Otwarty Umysł, Otwarte Ciało” z udziałem gwiazd sportu. Z pewnością sprawdzona na AGRO SHOW młodzież, za odwagę, inicjatywę i pracowitość, zostanie również zaproszona do udziału w dalszych projektach Agencji VALOR.

rabbit vibrator

Leave a Comment

Let us know your thoughts on this post but remember to place nicely folks!

Top